Promujemy noszenie odblasków w Wielkopolsce!

Po zmroku, który jesienią i zimą zapada dużo wcześniej, powinniśmy szczególną uwagę zwrócić na to, czy jako piesi bądź rowerzyści jesteśmy widoczni na drodze. Odblaskowe elementy garderoby czy specjalne gadżety umieszczone przy torebce lub plecaku dają sygnał kierowcy, aby zwolnił i zachował bezpieczną odległość. O tym, jak widoczność na drodze jest ważna, przypomina nasz ulubiony manekin testowy Jan, który w październiku i listopadzie odwiedza różne wielkopolskie miasta.

Jan to bohater CSR-owej akcji Bridgestone Poznań „Think Before You Drive”, którą już od 10 lat prowadzimy dla przedszkolaków i uczniów szkół podstawowych. To właśnie dzięki niej aż 40 tysięcy dzieci z wielkopolskich zna najważniejsze zasady, które pomagają być bezpiecznym na drodze.

W ramach „Think Before You Drive” Jan odwiedza przedszkola i szkoły. Tym razem jednak wyruszył w Wielkopolskę wręczając spotkanym przechodniom opaski odblaskowe z prośbą, aby pamiętali o nich zwłaszcza po zmroku.