Rusza XII edycja akcji edukacyjnej Think Before You Drive

Właśnie wystartowała XII edycja akcji edukacyjnej Think Before You Drive, w ramach której manekin testowy Jan, w towarzystwie pracowników Bridgestone Poznań, zagości w kolejnych 30 przedszkolach w naszym województwie.
Żółty wysłannik naszej Fabryki – manekin testowy Jan, po raz kolejny odwiedzi wielkopolskie dzieciaki, by opowiedzieć
im o tym, dlaczego zawsze należy zapinać pasy i korzystać z fotelika samochodowego, a także
jak przechodzić bezpiecznie przez ulicę i pod jaki numer zadzwonić, gdy grozi nam niebezpieczeństwo.
Think Before You Drive to program edukacyjny dedykowany najmłodszym organizowany przez Bridgestone Poznań już od ponad dekady. W jego jedenastu dotychczasowych edycjach uczestniczyło ponad 33 tysiące przedszkolaków i uczniów pierwszych klas szkół podstawowych z Wielkopolski.
W tegorocznej – dwunastej już edycji – udział weźmie kolejne trzy tysiące maluchów z 30 przedszkoli, które poznają podstawowe zasady bezpieczeństwa na drodze.
Akcja potrwa do końca marca.
Dodatkowych informacji mediom udziela Aleksandra Domejko: aleksandra.domejko@wizerunkowo.com